Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Započeo Erasmus+ projekt CACAO – STEM...

U okviru Erasmus+ projekta „Cell Biology and Art Class Omnibus – CACAO“, Sveučilište je u prvom tjednu veljače ugostilo predstavnike međunarodnog partnerskog konzorcija. Partneri su se okupili na početnom međunarodnom projektnom sastanku te četverodnevnoj aktivnosti treninga „Design thinking for curriculum design and cell biology.

Konzorcij okuplja sedam partnera iz pet europskih zemalja – Hrvatske, Italije, Španjolske, Belgije i Poljske na Erasmus+ projektu ključne aktivnosti suradnička partnerstva u predškolskom obrazovanju. Krajnji cilj je kreiranje inovativnog i jedinstvenog inkluzivnog programa predškolskog odgoja koji spaja staničnu biologiju, glazbu i ples. Jedinstveni kurikulum bit će kreiran za djecu uzrasti od 5 do 6 godina, a osim kreiranja kurikuluma za djecu, razvit će se i poseban kurikulum za odgojitelje.  Projekt okuplja stručnjake iz područja biologije, glazbe, odgajatelje te stručnjake u području učenja potpomognutog suvremenom digitalnom tehnologijom.

Prvi dan bio je rezerviran za „Steering Committtee“ – sastanak izvršnog odbora. Svečanost je otvorila voditeljica Ureda za partnerstvo i projekte dr. sc. Ivona Peternel. Predstavila je Sveučilište u Puli te napore usmjerene procesu internacionalizacije. Okupljenima je prezentirala aktivnosti Sveučilišta u području međunarodne suradnje kao i aktivne projekte koje provodi Ured za partnerstvo i projekte.

Kristina Hlavati Bertoncelj predstavila je proces upravljanja kvalitetom u okviru projekta, financijski menadžment projekta kao i planirane aktivnosti u okviru diseminacije i eksploatacije projektnih rezultata.

Projektni tim Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, uz Ured za partnerstvo i projekte čine doc. dr. sc. Marlena Plavšić, izv. prof. dr. sc. Ivana Paula Gortan Carlin, doc. dr. sc. Ines Kovačić te Đeni Zuliani Blašković, v. pred. Uslijedilo je  predstavljanje ostalih partnera – Musica, Impulse Center, Dječji vrtić Petar Pan, Embassy International, fabula movens, Universidad Pompeu Fabra i Il Girotondo.

U narednim danima uslijedio je trening koji je preduvjet za uspješno kreiranje projektnih rezultata. Trening je osmišljen i vođen od strane španjolskog Sveučilišta Pompeu Fabra i fabule movens, projektne trenerice,  Branke Bernarad. Korištena je metodologija „design thinkinga“ koja može pomoći kreatorima kurikuluma u kontekstu boljeg razumijevanja ciljnih skupina – predškolske djece i odgajatelja. Predstavljena je i inovativna platforma ILDE koja će se koristiti za potrebe suradničkog učenja u okviru CACAO projekta.

Partneri su imali priliku i za prigodna druženja prilikom kojih su se upoznali s kulturnom i gastro baštinom Istre.

Popis obavijesti