Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Gostujuće predavanje izvanredne...

Odsjek za azijske studije Filozofskog fakulteta Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli poziva sve zainteresirane na predavanje izvanredne profesorice Marcelle M. Mariotti s Ca' Foscari University of Venice, (Italija) pod nazivom Fostering engagement with others and mutual responsibility: reciprocal empowerment through foreign language education beyond levels (NoLBrick), koje će se održati u petak, 26. rujna 2025. u 10:30 sati u dvorani 219, na Filozofskom fakultetu u Puli, 2. kat (Ulica Aldo Negri 6).

Predavanje će se održati hibridno, uživo i online, putem poveznice Zoom:

https://unipu-hr.zoom.us/j/97363515613

 

Predavanje će biti dio projekta 10th Anniversary of Japanese Studies: Lecture Series @Pula, organiziran uz pomoć financijske potpore Japanske fondacije.

Povodom 10. obljetnice osnutka programa Japanologije na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli, projektom se planira obilježavanje ovog događaja kroz organizaciju ciklusa hibridnih (uživo i online) predavanja međunarodno priznatih znanstvenika iz Japana i Europe. Sva predavanja bit će snimana, arhivirana i dostupna javnosti putem internetske platforme, čime se osigurava široka dostupnost i dugoročna iskoristivost edukativnog sadržaja.

 

Kratka biografija gostujuće predavačice:

 

Marcella M. Mariotti je izvanredna profesorica japanskog jezika na Sveučilištu Ca' Foscari u Veneciji (Italija). Od 2014. do 2020. godine je bila predsjednica Udruge nastavnika japanskog jezika u Europi (AJE).. Godine 2019. dobila je pohvalu japanskog ministra vanjskih poslova za unapređenje nastave japanskog jezika u Europi. Njezino istraživanje usmjereno je na kritičko obrazovanje japanskog jezika, poslovni japanski, e-učenje i prevođenje suvremene japanske dječje i adolescentske književnosti.

Sažetak predavanja:

Zašto brinuti o drugima?“ temeljno je pitanje koje se često postavlja u kontekstu kritičke jezične pedagogije. Od 2018. godine, razvoj NoLBrick okvira i njegova primjena na obrazovanje japanskog jezika dosljedno su isticali važan metodološki izazov: kako možemo potaknuti interes i znatiželju učenika o drugima i potaknuti ih da se smisleno uključe u nastavu stranog jezika? Kako možemo takvu motivaciju održati izvan neposredne zajednice prakse, koja vodi k međusobnoj odgovornosti i aktivnom građanstvu? U ovom predavanju raspravljat ćemo o strategijama i ishodima međusobnog osnaživanja u obrazovanju jezika, koristeći podatke iz više projekata oblikovanih inkluzivnom perspektivom NoLBrick okvira.

Recentna bibliografija:

Lara Pacini, Marcella Mariotti, Toshio Miyake, Student Autonomy and Empowerment in Japanese Learning? A Case Study of Tutoring Activities , Innovation and Strategies for Advancing Japanese Language Education and Japanese Language Studies, ASOSIASI STUDI PENDIDIKAN BAHASA JEPANG INDONESIA (ASPBJI-ICJSLE) 2024: 1-11.

Mariotti M., "Kurieitibu raitingu o toriireru igi ―taiwa to shakai sanka ni omoki o oku katsudō to no hikaku kara―" [The significance of incorporating creative writing -From the perspective of activities focused on dialogue and social participation]. JAPANESE LANGUAGE EDUCATION IN EUROPE 27, 2024: 57-66.

Mariotti M., Ichishima N., "Katsudōgata" nihongo kurasu no jissen: oshieru/osowaru kankei kara no kaihō [The Practice of "Activity-based" Japanese Classes- Liberation from the connection between being taught and teaching -] , Hosokawa H. supervisor, Tokyo, 3A Network, 2022.

Murata A, Mariotti M., “Ekkyōgakushū no jiremma o tsūjita manabi [Learning through the dilemmas of cross-boundary education”] , Murata A, Onrainkokusaikōryū to kyōdōgakushū. Tabunkakyōsei no tameni [International virtual exchange and collaborative learning. Fostering cultural diversity and inclusion] , Tokyo, Kuroshio, 2022: 63-82.

Cafoscari Jisho APP (Scientific coordinator; iOS and Android), 2022-.

Popis obavijesti