MARLENA PLAVŠIĆ:
O djelatniku

doc. dr. sc. Marlena Plavšić

Zvanje: docent

Funkcija: docentica

Lokacija:
28/3
Konzultacije:

Utorkom i srijedom od 13 do 14 sati

Telefon:
052/377520
Katedra/služba :
Odsjek za nastavničko obrazovanje i strane jezike

Nastava

Životopis

U Puli je završila srednju školu kulturološkog usmjerenja. Diplomirala je i doktorirala psihologiju na Filozofskom, a magistrirala na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tema disertacije i znanstvenog interesa veže se uz psihologiju starenja.

Većinu radnog staža stekla je u civilnom sektoru, u udruzi Suncokret, kao voditeljica projekata i aktivnosti namijenjenih osobama različite dobi i drugim organizacijama civilnog društva. Radila je i kao školska psihologinja u osnovnoj školi i kao psihologinja u medicini rada.

Surađivala je u domaćim i međunarodnim znanstveno-istraživačkim projektima s Institutom za antropologiju (Zagreb), Istarskom županijom, Društvom psihologa Istre, Domom za starije Alfredo Štiglić (Pula) i međunarodnom mrežom Tipping the Balance. Kontinuirano je uključena u različite civilno-javne inicijative i projekte u zajednici.

Izabrane publikacije

  • Plavšić, M. and Diković, M. (2016). Students' Attitudes Toward Formal Education, Non-Formal and Informal Learning. Croatian journal of education, 18(1), 71 – 103.
  • Plavšić, M. and Ambrosi-Randić, N. (2016). Students’ wisdom in real life situations. In: O. Chigisheva i N. Popov (ur.): Education Provision to Every One: Comparing Perspectives from Around the World. BCES Conference Books. Bulgarian Comparative Education Society, Sofia, 14(2), 23 – 29.
  • Plavšić, M. and Diković, M. (2016). Do teachers, students and parents agree about the top five good teacher’s characteristics? U: N. Popov, C. Wolhuter, J. Kalin, G. Hilton, J. Ogunleye i E. Niemczyk (ur.): Education Provision to Every One: Comparing Perspectives from Around the World. BCES Conference Books. Bulgarian Comparative Education Society, Sofia, 14(1), 120 – 126.
  • Diković, M. and Plavšić, M. (2015). Formal education, non-formal and informal learning: Knowledge and experience. Napredak, 156(1 – 2), 9 – 23.
  • Ambrosi-Randić, N. and Plavšić, M. (2015). The role of education in development of wisdom. U: O. Chigisheva i N. Popov (ur.): Quality, Social Justice and Accountability in Education Worldwide. BCES Conference Books. Bulgarian Comparative Education Society, Sofia, 13(2), 11 – 17.
  • Plavšić, M. and Diković, M. (2015). Students' plans for lifelong learning and teaching. U: N. Popov, C. Wolhuter, K. Skubic Ermenec, G. Hilton, J. Ogunleye i E. Niemczyk (ur.): Quality, Social Justice and Accountability in Education Worldwide. BCES Conference Books. Bulgarian Comparative Education Society, Sofia, 13(1), 339 – 344.
  • Knapić, N., Mikulaco, D. i Plavšić, M. (2015). Poetika Ferićeva romana Kalendar Maja i teorije razvojne psihologije. Tabula, 13(1), 158 – 175.
  • Dopuđ, V. and Plavšić, M. (2014). Music teachers’ opinions about musical influences and their teaching methods. Metodički obzori, 9(2), 2 – 13.
  • Plavšić, M. (2012). Potpora osobama starije životne dobi, sprječavanje nasilja nad starijim osobama i unaprjeđivanje kvalitete života i mentalnog zdravlja. U: V. Božičević, S. Brlas i M. Gulin (ur.): Priručnik za zaštitu mentalnog zdravlja. Zavod za javno zdravstvo Sveti Rok Virovitičko-podravske županije, 322 – 335.
  • Plavšić, M. (2012). Mediji i suradnja s medijima u funkciji zaštite i unaprjeđenja mentalnog zdravlja u zajednici. U: V. Božičević, S. Brlas i M. Gulin (ur.): Priručnik za zaštitu mentalnog zdravlja. Zavod za javno zdravstvo Sveti Rok Virovitičko-podravske županije, 425 – 434.

Profesionalni interesi i članstva

  • Društvo psihologa Istre
  • Hrvatsko psihološko društvo
  • Hrvatska psihološka komora
  • Odbor za ljudska prava i psihologiju Europske federacije psiholoških društava (EFPA-e)
  • Upravno vijeće Doma za djecu Ruža Petrović, Pula
  • Savjet za socijalnu skrb Istarske županije

Izabrani projekti

  • 2016. – 2017. The scope and consequences of the Spanish flu pandemic at the end of World War I in Carniola and Istria (voditeljica: viša zn. sur. dr. sc. Katarina Keber)
  • 2015. – 2016. Tipologija, funkcije i usluge zelenih površina u gradovima: primjer Grada Zagreba (voditelj: izv. prof. dr. sc. Nenad Buzjak)
  • 2007. – 2013. Tipping the Balance Towards Primary Healthcare Network
  • 2006. – 2008. Strategije uspješnog starenja (voditeljica: prof. dr. sc. Neala Ambrosi-Randić)
  • 2005. – 2007. Cultural sensitivity and competence in adolescent mental health promotion, prevention and early intervention (voditeljica: prof. dr. sc. Anita Sujoldžić)
  • 2004. – 2008. Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju (voditeljica: prof. dr. sc. Josipa Bašić)
  • 2004. – 2005. Identifikacija potreba, stanja i kvalitete življenja starih ljudi u Istarskoj županiji te stavova prema starim ljudima u Istarskoj županiji (voditeljica: Marlena Plavšić)