Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O djelatniku

doc. dr. sc. Marlena Plavšić

Zvanje: docent
Funkcija:docentica
Lokacija: 277, Negrijeva 6
E-mail: E-mail
URL službenih stranica na Webu: https://ffpu.unipu.hr/ffpu/marlena.plavsic
Organizacijska jedinica: Katedra za nastavničko obrazovanje

Nastava

prijediplomski

diplomski

integrirani prijediplomski i diplomski

prijediplomski

doktorski

cjeloživotno učenje

Životopis

U Puli je završila srednju školu kulturološkog usmjerenja. Diplomirala je i doktorirala psihologiju na Filozofskom, a magistrirala na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Teme znanstvenog interesa vežu se uz psihologiju obrazovanja, razvojnu psihologiju i ljudska prava.

Polovicu radnog staža stekla je u civilnom sektoru, u udruzi Suncokret, kao voditeljica projekata i aktivnosti namijenjenih osobama različite dobi i drugim organizacijama civilnog društva. Radila je i kao školska psihologinja u osnovnoj školi i kao psihologinja u medicini rada.

Surađivala je u domaćim i međunarodnim projektima s Institutom za antropologiju (Zagreb), Istarskom županijom, Društvom psihologa Istre, Domom za starije Alfredo Štiglić (Pula), međunarodnom mrežom Tipping the Balance, Europskom federacijom psiholoških društava (EFPA) te s međunarodnom mrežom Global Network of Psychologists for Human Rights. Kontinuirano je uključena u različite civilno-javne inicijative i projekte u zajednici.

Izabrane publikacije

  • Žegura, I., Plavšić, M., Kalebić Maglica B., Lopižić, J. (ur.) (2025). Psihologija u promociji i zaštiti ljudskih prava. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Filozofski fakultet u Rijeci i Hrvatsko psihološko društvo.
  • Gonan Božac, M., Kostelić, K., Plavšić, M. (2023). The role of colleagues in HR managers' emotions elicited by strategic decision-making. International Journal of Work Organisation and Emotion, 14(4), 374–395.
  • Vidulin, S., Žauhar, V., & Plavšić, M. (2023). The effects of cognitive-emotional music listening in ear training on acquired knowledge and liking of the lessons. International Journal of Music Education, 43(3), 565–579. https://doi.org/10.1177/02557614231204442
  • Plavšić, M. (2023). Future teachers’ wisdom and difficult life experiences. Napredak, 164(1–2), 59–76.
  • Žauhar, V., Vidulin, S., Plavšić, M., & Bajšanski, I. (2023). The Effect of Ear-Training Approach on Music-Evoked Emotions and Music Liking. Psihologijske teme, 32(1), 81–104.
  • Vidulin, S., Žauhar, V., & Plavšić, M. (2022). Experiences during listening to music in school. Music Education Research, 24(4), 512–529.

  • Plavšić, M., Diković, M., & Matković, R. (2022). Three semesters of online assessment in higher education from students’ viewpoint. In: L. Gómez Chova, A. López Martínez & J. Lees (Eds.) EDULEARN2022 Proceedings (pp. 2803–2811). IATED Academy. 10.21125/edulearn.2022.0719

  • Plavšić, M., Diković, M., & Matković, R. (2022). Students’ opinions of prolonged online teaching at university during COVID-19. In: L. Gómez Chova, A. López Martínez & J. Lees (Eds.) EDULEARN2022 Proceedings (pp. 2812–2821). IATED Academy. 10.21125/edulearn.2022.0720

  • Wainwright, T., Plavšić, M., & Hagenaars, P. (2022). Psychologists for human rights. Psychological Topics, 31(1), 119–137. https://doi.org/10.31820/pt.31.1.6

  • Diković, M. i Plavšić, M. (2022). Učiteljski posao i doprinos obrazovanja iz učiteljske, studentske i akademske perspektive. U: V. Rajić (Ur.), Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (str. 285–317). HAZU i Sveučilište u Zagrebu

  • Plavšić, M., & Diković, M. (2022). What is Most Difficult in a Teacher's Job from the Perspective of Teachers, Students and Parents?. Journal of Elementary Education15(1), 31–50.

  • Kesić Kiš, M. i Plavšić, M. (2020). Veli Jože: To se može! Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Udruga Suncokret - Pula.

  • Vidulin, S., Plavšić, M. i Žauhar, V. (2020). Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Filozofski fakultet u Rijeci.

  • Hagenaars, P., Plavšić, M., Sveaass, N., Wagner, U., & Wainwright, T. (Eds.). (2020). Human Rights Education for Psychologists. Routledge.

  • Diković, M. i Plavšić, M. (2019). Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive. Metodički ogledi, 26(1), 7–31.

  • Plavšić, M., & Diković, M. (2019). What a teacher should not be like. The New Educational Review, 55(1), 246–255.

Profesionalni interesi i članstva

  • Istarsko psihološko društvo
  • Hrvatsko psihološko društvo
  • Hrvatska psihološka komora
  • Global Network of Psychologists for Human Rights

Izabrani projekti

  • 2020. – Nastavničke kompetencije i psihološko-pedagoški procesi u odgoju i obrazovanju
  • 2018. – Spoznajni i emocionalni aspekt slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu (voditeljica: izv. prof. dr. sc. Sabina Vidulin)
  • 2016. – 2017. The scope and consequences of the Spanish flu pandemic at the end of World War I in Carniola and Istria (voditeljica: viša zn. sur. dr. sc. Katarina Keber)
  • 2007. – 2013. Tipping the Balance Towards Primary Healthcare Network
  • 2006. – 2008. Strategije uspješnog starenja (voditeljica: prof. dr. sc. Neala Ambrosi-Randić)
  • 2004. – 2008. Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju (voditeljica: prof. dr. sc. Josipa Bašić)

Nagrade i priznanja

2021. Psihologijska nagrada Zoran Bujas Hrvatskog psihološkog društva za osobito vrijedna ostvarenja u području hrvatskog psihologijskog tiska i nakladništva
2018. Društveno priznanje „Marulić: Fiat Psychologia” za osobiti doprinos u hrvatskoj primijenjenoj psihologiji