KORISNE POVEZNICE
Zvanje: | docent |
Funkcija: | docentica |
E-mail: | |
URL službenih stranica na Webu: | https://ffpu.unipu.hr/ffpu/marlena.plavsic |
Organizacijska jedinica: | Katedra za nastavničko obrazovanje |
prijediplomski
diplomski
integrirani prijediplomski i diplomski
prijediplomski
doktorski
cjeloživotno učenje
U Puli je završila srednju školu kulturološkog usmjerenja. Diplomirala je i doktorirala psihologiju na Filozofskom, a magistrirala na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Teme znanstvenog interesa vežu se uz psihologiju obrazovanja, razvojnu psihologiju i ljudska prava.
Polovicu radnog staža stekla je u civilnom sektoru, u udruzi Suncokret, kao voditeljica projekata i aktivnosti namijenjenih osobama različite dobi i drugim organizacijama civilnog društva. Radila je i kao školska psihologinja u osnovnoj školi i kao psihologinja u medicini rada.
Surađivala je u domaćim i međunarodnim projektima s Institutom za antropologiju (Zagreb), Istarskom županijom, Društvom psihologa Istre, Domom za starije Alfredo Štiglić (Pula), međunarodnom mrežom Tipping the Balance, Europskom federacijom psiholoških društava (EFPA) te s međunarodnom mrežom Global Network of Psychologists for Human Rights. Kontinuirano je uključena u različite civilno-javne inicijative i projekte u zajednici.
Vidulin, S., Žauhar, V., & Plavšić, M. (2022). Experiences during listening to music in school. Music Education Research, 24(4), 512-529.
Plavšić, M., Diković, M., & Matković, R. (2022). Three semesters of online assessment in higher education from students’ viewpoint. In: L. Gómez Chova, A. López Martínez & J. Lees (Eds.) EDULEARN2022 Proceedings (pp. 2803-2811). Palma: IATED Academy. 10.21125/edulearn.2022.0719
Plavšić, M., Diković, M., & Matković, R. (2022). Students’ opinions of prolonged online teaching at university during COVID-19. In: L. Gómez Chova, A. López Martínez & J. Lees (Eds.) EDULEARN2022 Proceedings (pp. 2812-2821). Palma: IATED Academy. 10.21125/edulearn.2022.0720
Wainwright, T., Plavšić, M., & Hagenaars, P. (2022). Psychologists for human rights. Psychological Topics, 31(1), 119-137. https://doi.org/10.31820/pt.31.1.6
Diković, M. i Plavšić, M. (2022). Učiteljski posao i doprinos obrazovanja iz učiteljske, studentske i akademske perspektive. U: V. Rajić (Ur.), Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (str. 285-317), Bjelovar: HAZU i Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
Plavšić, M., & Diković, M. (2022). What is Most Difficult in a Teacher's Job from the Perspective of Teachers, Students and Parents?. Journal of Elementary Education, 15(1), 31-50.
Kesić Kiš, M. i Plavšić, M. (2020). Veli Jože: To se može! Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Udruga Suncokret - Pula.
Vidulin, S., Plavšić, M. i Žauhar, V. (2020). Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula, Rijeka: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Filozofski fakultet u Rijeci.
Hagenaars, P., Plavšić, M., Sveaass, N., Wagner, U., & Wainwright, T. (Eds.). (2020). Human Rights Education for Psychologists. Routledge.
Milovan Delić, I., & Plavšić, M. (2020). Spanish Flu and Mental Disorders in the Margraviate of Istria at the End of WWI. Acta Histriae, 28(1) 59-74.
Vidulin, S., Plavšić, M. i Žauhar, V. (2019). Usporedba spoznajnog i emocionalnog aspekta slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole. Metodički ogledi, 26(2), 9-32.
Diković, M. i Plavšić, M. (2019). Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive. Metodički ogledi, 26(1), 7-31.
Plavšić, M., & Diković, M. (2019). What a teacher should not be like. The New Educational Review, 55(1), 246-255.
Plavšić, M. (2018). Mental health and mental illnesses from a historical perspective. Historični seminar, 13, 95-112.
2021. Psihologijska nagrada Zoran Bujas Hrvatskog psihološkog društva za osobito vrijedna ostvarenja u području hrvatskog psihologijskog tiska i nakladništva
2018. Društveno priznanje „Marulić: Fiat Psychologia” za osobiti doprinos u hrvatskoj primijenjenoj psihologiji
Filozofski fakultet u Puli
A: Negrijeva 6, 1. kat
52 100 Pula
Hrvatska
T: +385 (52) 877 436, 099 5342 557
F: +385 211 713
E: ffpu-ured@unipu.hr
W: ffpu.unipu.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli