2018-2019:
Japanski jezik za građane (2018./2019.)

O programu

Odsjek za azijske studije pri Filozofskom fakultetu u Puli već četvrtu godinu zaredom organizira program cjeloživotnog obrazovanja Japanski jezik za građane. S obzirom na specifičnost istarskoga prostora i potrebe za razvijanjem i osposobljavanjem kadra na području turizma, tečaj pruža mogućnost učenja osnova japanskoga jezika. Potreba za ovakvim programom proizlazi iz sve većeg broja japanskih turista na ovim prostorima. Pored toga treba istaknuti kulturološki, politički i tehnološki značaj Japana, jednog od vodećih gospodarstava u svijetu, te veliko zanimanje za japanski jezik, kulturu i gospodarstvo, kako na našim prostorima tako i šire u svijetu.

Prijave otvorene!

Početak programa: siječanj 2019.
Trajanje programa: 30 tjedana (120 sati)

Mjesto i vrijeme održavanja: Izvodit će se dvaput tjedno po 90 minuta, u dvorani 28/5 na Filozofskom fakultetu, Ronjgova 1, Pula.

Termini: utorkom i četvrtkom od 18.30 do 20 sati.

Cjelokupni program nosi 6 ECTS bodova.

Nema uvjeta, svi zainteresirani se mogu prijaviti. Selekcijski postupak se provodi po redu prijave.

Broj polaznikaje ograničen na 20. Tečaj će se izvoditi ukoliko je prijavljeno minimalno 10 polaznika.

Cijena programa

Japanski jezik za građane 4.400, 00 kuna (uključen PDV), a za učenike srednjih škola, ako su to u trenutku potpisivanja Ugovora, 2.100,00 kuna (uključen PDV). Ako troškove snosi sam polaznik, moguće je plaćanje u dvije (2) rate uz ispunjavanje zahtjeva za obročnu otplatu, koji se šalje s prijavom.

U slučaju da troškove snosi institucija u kojoj je polaznik, iznos se uplaćuje jednokratno.

Tečaj će se izvoditi na hrvatskom i japanskom jeziku. Izvodit će ga izvorni govornici hrvatskog i japanskog jezika.

Načini prijave (odaberite jedan):

Literatura: Marugoto A1 za početnu razinu (udžbenik Katsudo i radna bilježnica Rikai)

Jednogodišnji program se sastoji od

Japanski jezik 1 (60 sati)

Polaznici će moći samostalno čitati i pisati japansko pismo hiraganu i katakanu i naučiti oko 20 kanjija (kao što su npr. brojevi, planina, dan, knjiga, Japan). Usvojit će komunikacijske kompetencije vezane uz upoznavanje, obitelj, nacionalnosti, brojeve, vremenske prilike. Savladat će oko 300 riječi vezanih uz navedene teme i naučiti osnove gramatike i moći pisati jednostavne rečenice.

  1. Samostalno pisati i čitati japansko pismo hiragana i katakana
  2. Ovladati japanskim izgovorom, uspješno izgovarati riječi i rečenice
  3. Samostalno se predstaviti i pričati ukratko o sebi, predstaviti ljude u svojoj okolini, objasniti čime se ljudi bave, što rade.
  4. Razgovarati i izmjenjivati mišljenje na teme svakodnevnog života, vladati samostalno vremenskih izrazima.
  5. Sastaviti kraće sastavke dnevničkog oblika o vlastitom životu, vladati jednostavnim glagolima i pridjeva u sadašnjem i prošlom vremenu.
  6. Moći navesti osnovne karakteristike japanskog društva i kulture, razumjeti važnost postojanja pristojnog i formalnog jezika, shvatiti različite konotacije nekih pitanja i izraza.

Japanski jezik 2 (60 sati)

Polaznici će moći samostalno čitati i pisati japansko pismo hiraganu i katakanu i naučiti oko 20 kanjija (kao što su npr. glagoli ići, jesti, riba, meso, Tokyo, rižino polje, sat, žensko, muško). Usvojit će komunikacijske kompetencije vezane uz kupovinu, telefoniranje, naručivanje u restoranu, snalaženje u gradu i ostala područja iz svakodnevnog života. Savladat će oko 300 riječi vezanih uz navedene teme i naučiti osnove gramatike i moći pisati jednostavne rečenice.

  1. Samostalno pisati i čitati japansko pismo hiragana i katakana
  2. Ovladati japanskim izgovorom, uspješno izgovarati riječi i rečenice
  3. Razgovarati i izmjenjivati mišljenje na teme svakodnevnog života, moći se dogovoriti za sastanke s izvornim govornicima.
  4. Opisati gdje se što nalazi, pitati i davati upute.
  5. Sastaviti kraće sastavke dnevničkog oblika o vlastitom životu, vladati jednostavnim glagolima i pridjeva u sadašnjem i prošlom vremenu.
  6. Moći navesti osnovne karakteristike japanskog društva i kulture, razumjeti važnost postojanja pristojnog i formalnog jezika, shvatiti različite konotacije nekih pitanja i izraza.